wtorek, 12 czerwca 2012

Zamkowe Kameralia - Musical - 18 czerwca 2012

Rozpoczynamy letni repertuar Zamkowych Kameraliów.

18 czerwca 2012, godz. 18:00 - MUSICAL/ w wykonaniu studentów ostatniego roku wydziału wokalno-aktorskiego Akademii Muzycznej w Gdańsku: Krystian Krewniak i Hanna Woźniak.

Program Musicalu przedstawia się nastepująco:
Krystian Krewniak
- Sunset bulevared
- Till I hear you sing
- Going down
- I want to make magic

Hanna Woźniak
- There it is
- Home
- Don’t rain on my parade
- Raven

Duety:
- As long as your mine (Wicked)
- All I ask of you

Więcej o Hannie Woźniak znajda Państwo na:
http://www.mc.snowball.media.pl/hanna-wozniak
http://hannawozniak.muzzo.pl/


Natomiast sam Krystian Krewniak pisze o sobie:
"Urodziłem się 15 sierpnia 1985r w Gdyni. Od samego początku wiedziałem, że na pewno nie zostanę księgowym. Ludzie mówią o mnie, że jestem szalony. Zgadzam się z nimi w stu procentach. Od dziecka interesowała mnie szeroko pojęta sztuka. Zaczęło się od śpiewu. Zawsze lubiłem śpiewać przed „widownią”, czy to była rodzina czy już później większa publiczność. W trakcie szkoły średniej dołączyłem do młodzieżowej grupy „JUNIOR” w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Od razu dostałem rolę w spektaklu. To był mój „pierwszy raz” przed na prawdę dużą widownią. Po skończeniu liceum postanowiłem rozpocząć studia na Pomorskiej Wyższej Szkole Humanistycznej w Gdyni na wydziale filologii angielskiej. Po trzech latach otrzymałem dyplom i wtedy dotarło do mnie, że to nie to. Rok później dowiedziałem się o naborze na wydział Wokalno-Aktorski o specjalności Musical w Akademii Muzycznej w Gdańsku. Poszedłem na egzamin, zdałem go i po 4 latach ukończyłem te wspaniałą uczelnie. Przez ten cały czas zdążyłem zagrać w kliku spektaklach teatralnych, zarówno muzycznych jak i dramatycznych. Udało mi się też zagrać główną rolę w filmie krótkometrażowym Grzegorza Szarafińskiego „Świtem”, który można było obejrzeć na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni w 2008r."

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Miejsce koncertu: Sala Siedmiofilarowa na Zamku Średnim
Bilety w cenie 10,00 PLN do nabycia od czwartku 14 czerwca 2012 w kasie Muzeum Zamkowego w Malborku, w e-sklepie zamkowym na stronie http://zamekmalbork.home.pl/, Redakcji Gazety Malborskiej oraz w dniu koncertu przed wejściem do zamku.

Uczniowie szkół podstawowych, gimnazjalnych i średnich oraz emeryci i renciści powyżej 50. roku życia za okazaniem ważnej legitymacji upoważnieni są do 50% zniżki.

Dzieci do lat 7 mają wstęp bezpłatny.
Dostepne również karnety!!!

Serdecznie zapraszamy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz